#10 Jak reaktywowano markę Kubota?

Jak reaktywowano markę Kubota?

Rozmawiam z Aliną Sztoch, współtwórczynią odpowiedzialną za reaktywację marki Kubota, szefową marketingu i logistyki.

Mówimy o początkach pomysłów, przeszkodach do pokonania, ale także o tym jak autentyczne wartości wspierają komunikację marki. Z nagrania dowiecie się także, dlaczego czerwiec jest ważnym miesiącem dla marki.

Napisz do mnie i daj znać, czy Ci się podobało, albo co warto zmienić.

A może podpowiesz, jaki rozmówca czy rozmówczyni mówi ciekawie na temat szeroko pojętego marketingu.

Będę wdzięczna za Twój feedback: sylwia@lenartinteractive.pl

Podając swój email wyrażasz zgodę na otrzymywanie newslettera, informacji o nowych artykułach, produktach i usługach Mentor Marketingu. Zgodę można w każdej chwili wycofać, a szczegóły związane z przetwarzaniem twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.​