Tomasz Kolasiński – mówi przekonująco – „ Nauczę sprzedawać absolutnie każdego.
Sprzedaż jest fajna, pomogę Ci się nią cieszyć.”
Jest trenerem sprzedaży, który ma doświadczenie handlowe. Posłuchajcie rozmowy, która obejmuje dwie przestrzenie- sprzedaż i LinkedIn.
A w nie tylko jak stworzyć dobry profil, ale przede wszystkim
– jak budować sieć kontaktów, aby były to właściwie osoby, czytaj: potencjalni klienci;
– jakie rodzaje treści publikować, aby budować markę eksperta;
– jak działa algorytm i o co należy zawalczyć, żeby zyskać zasięgi organiczne.
Śmiało mogę powiedzieć, że ta rozmowa spokojnie wypełniła by treści podstawowego kursu
Z LinkedIn.
Zatem bierzcie, korzystajcie i podajcie dalej 🙂
Zachęcam do obserwowania Tomka, jego profil jest wypełniony
po brzegi konkretnymi poradami i tipami:
https://www.linkedin.com/in/tomasz-kolasinski/
https://www.tomaszkolasinski.pl
A jeśli lubisz poczytać, sprawdź zajawkę tego odcinka podcastu:
Sylwia Dębowska – Lenart: LinkedIn to największa biznesowa dzielnica świata. Powiedz dla kogo jest to dobre miejsce.
Tomasz Kolasiński: W moim odczuciu jest to dobre miejsce dla wszystkich tych, którzy chcą po pierwsze rozwijać swój biznes i niekoniecznie pozyskiwać tam klientów, ale śledzić jakie są trendy w ich branżach. A czasem śledzić po prostu przedsiębiorców, ludzi biznesu którzy być może nawet w innych branżach działają, ale wprowadzają różne istotne zmiany w swoich biznes. Nie tylko a propos pandemii ale w ogóle sytuacji pewnych trendów biznesowych i to co dla mnie jest przekonujące w LinkedIn, jest tam bardzo dużo osób które rzeczywiście dzieli się w sposób otwarty swoją wiedzą swoimi doświadczeniami, jak ponosili porażki jakie z tego wynosili nauki i w otwarty sposób komunikują nie tylko w postach ale często zdarza mi się też dyskutować.
Czyli po pierwsze rozwijać horyzonty. Po drugie temat który mnie interesuje i nigdy tego nie ukrywałem że ja zacząłem swoją przygodę z LinkedIn w celu sprawdzenia, czy tam jestem w stanie pozyskiwać klientów. A mówię jasno, że tak. Potem mogę nauczyć handlowców z którymi pracuję i z wieloma osobami już mi się to udało.
Więc po drugie można tam zdobywać klientów.
A po trzecie też z prywatnego gruntu powiem że ja akurat dużo czytam nie tylko literatury pięknej ale też biznesowej i też to jest dla mnie taki kanał gdzie patrzę i chłonę, jakie pozycje czy to polskojęzyczne czy angielsko języczne ludzie polecają, bo w ten sposób też mogę rozszerzać swoje horyzonty biznesowe. Więc dla mnie jest to bardzo taka pro aktywna Platforma.
S: Można powiedzieć, że jeżeli masz usługi dla biznesu to jest to na pewno dla ciebie dobre miejsce. Ale często słyszę takie zarzuty albo takie obawy przed wejściem na LinkedIn, że trzeba być pod krawatem.
Powiedz od czego zacząć kiedy czujesz że to jest dobre miejsce dla ciebie. Ale masz w środku mnóstwo obaw, co powiedzieć słuchaczom. Podpowiedz o czym warto tutaj pomyśleć, żeby przełamać ten opór.
T: Mówisz że trzeba być pod krawatem, to ja się śmieję ponieważ ja nie lubię akurat krawata i nawet wszystkie moje zdjęcia biznesowe są bez krawata. Ale rzeczywiście staram się budować wizerunek profesjonalisty i raczej występuję w koszuli w marynarce natomiast też pokazuję siebie w codziennym działaniu gdzie np. jadę na jakieś spotkanie z klientem i przygotowuję się do tego spotkania. Powiedziałbym w ten sposób. Trzeba być tam autentycznym i niczego nie udawać. Jeżeli na co dzień chodzisz pod krawatem to takiego siebie pokaż.