
Jaką funkcję pełnią dziś marki? Jak wpływają do doświadczenie konsumentów. O wyzwaniach współczesnego pozycjonowania i brandingu rozmawiam z Markiem Gonsiorem, doradcą marki, niezależnym konsultantem. Został
Skraca się okres popularność każdego zjawiska,
bo wszystko przyśpiesza.
Nadmiarowość wyboru gubi konsumentów.
Technologia i algorytmy przejmują kontrolę.
Gdy patrzymy na to jak funkcjonuje dziś biznes,
to widzimy, że trendy się odwracają.
Nie spamowanie, nie kradzież uwagi,
tylko empatia i szczere podejście.
budowaniu marek
w zmieniającej się stale rzeczywistości,
o nowych potrzebach konsumentów,
i codziennych wyzwaniach przedsiębiorcy.
Zapraszam serdecznie
Sylwia Dębowska – Lenart
Jaką funkcję pełnią dziś marki? Jak wpływają do doświadczenie konsumentów. O wyzwaniach współczesnego pozycjonowania i brandingu rozmawiam z Markiem Gonsiorem, doradcą marki, niezależnym konsultantem. Został
W powakacyjnym odcinku rozmawiam z kolegą po fachu.Szymon Paroszkiewicz – założyciel Agencji Green Parrot, w której od początku odpowiada przede wszystkim za strategię. Łączy pomysły
Rozmawiam z Aliną Sztoch, współtwórczynią odpowiedzialną za reaktywację marki Kubota, szefową marketingu i logistyki. Mówimy o początkach pomysłów, przeszkodach do pokonania, ale także o tym
Tomasz Kolasiński – mówi przekonująco – „ Nauczę sprzedawać absolutnie każdego. Sprzedaż jest fajna, pomogę Ci się nią cieszyć.” Jest trenerem sprzedaży, który ma doświadczenie
Małgorzata Warda, Konsultant, certyfikowany mentor EMCC, wykładowca, trener i sparring partner. Posiada ponad 20 lat praktycznego doświadczenia w sprzedaży, marketingu, zarządzaniu zespołami, projektami oraz organizacjami
Rozmawiam z Gabrielą Borowczyk. Jest czarodziejem, twórcą i mędrcem. Chodzi oczywiście o archetypy jej marki. Rozpowszechniła flipowanie, jest autorką Kart Archetypów Marki i współautorką Kart