Zapraszam na podcast
Mentor Marketingu

SYLWIA DĘBOWSKA - LENART

O czym

będzie podcast Mentor Marketingu?

Skraca się okres popularność każdego zjawiska,
bo wszystko przyśpiesza.

Nadmiarowość wyboru gubi konsumentów.
Technologia i algorytmy przejmują kontrolę.

Na czym warto skupić się podczas rozwoju silnej marki?

Gdy patrzymy na to jak funkcjonuje dziś biznes,
to widzimy, że trendy się odwracają.

Nie spamowanie, nie kradzież uwagi,
tylko empatia i szczere podejście.

W jaki więc sposób budować wartościowe marki
i prowadzić biznes bez napięć i w zgodzie ze sobą?

Podcast

Mentor Marketingu jest o

1.

budowaniu marek
w zmieniającej się stale rzeczywistości,

2.

o nowych potrzebach konsumentów,

3.

i codziennych wyzwaniach przedsiębiorcy.

Zapraszam serdecznie
Sylwia Dębowska – Lenart

Jak budować rozwojowe marki?

Jaką funkcję pełnią dziś marki? Jak wpływają do doświadczenie konsumentów. O wyzwaniach współczesnego pozycjonowania i brandingu rozmawiam z Markiem Gonsiorem, doradcą marki, niezależnym konsultantem. Został

CZYTAJ WIĘCEJ
Kto powinien robić marketing w firmie?

W powakacyjnym odcinku rozmawiam z kolegą po fachu.Szymon Paroszkiewicz – założyciel Agencji Green Parrot, w której od początku odpowiada przede wszystkim za strategię. Łączy pomysły

CZYTAJ WIĘCEJ
Jak reaktywowano markę Kubota?

Rozmawiam z Aliną Sztoch, współtwórczynią odpowiedzialną za reaktywację marki Kubota, szefową marketingu i logistyki. Mówimy o początkach pomysłów, przeszkodach do pokonania, ale także o tym

CZYTAJ WIĘCEJ
Jak rozwijać markę na LinkedIn?

Tomasz Kolasiński – mówi przekonująco – „ Nauczę sprzedawać absolutnie każdego. Sprzedaż jest fajna, pomogę Ci się nią cieszyć.” Jest trenerem sprzedaży, który ma doświadczenie

CZYTAJ WIĘCEJ
Jak skorzystać z mentoringu w rozwoju biznesu?

Małgorzata Warda, Konsultant, certyfikowany mentor EMCC, wykładowca, trener i sparring partner. Posiada ponad 20 lat praktycznego doświadczenia w sprzedaży, marketingu, zarządzaniu zespołami, projektami oraz organizacjami

CZYTAJ WIĘCEJ
Jak wykorzystać archetypy do budowania marki?

Rozmawiam z Gabrielą Borowczyk. Jest czarodziejem, twórcą i mędrcem. Chodzi oczywiście o archetypy jej marki. Rozpowszechniła flipowanie, jest autorką Kart Archetypów Marki i współautorką Kart

CZYTAJ WIĘCEJ

Podając swój email wyrażasz zgodę na otrzymywanie newslettera, informacji o nowych artykułach, produktach i usługach Mentor Marketingu. Zgodę można w każdej chwili wycofać, a szczegóły związane z przetwarzaniem twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.​