√ Że masz zaplanowane posty na 3 miesiące do przodu; √ Twoje wpisy generują reakcje nie tylko na poziomie lajków, ale przede wszystkim zapytań o usługi/produkty czy wprost sprzedaży; √ Czujesz, że ogarniasz firmowe sociale budując większe zasięgi; √ A każdy wpis ma wartość dla Ciebie i odbiorców.
Jest ruch, są reakcje. Są relacje!
Możesz tworzyć aktualne
i angażujące treści do social mediów!
• Przestań marnować czas na produkowanie postów, których nikt nie czyta/nie potrzebuje. Nawet ty.
• Angażuj fanów, niech nareszcie komentują i dadzą ci uwagę, która jest początkiem sprzedaży.
• Umiejętnie buduj relacje, które potem przekształcić w transakcje.
• Wykorzystaj mechanizmy social mediów, dzięki którym twoja marka będzie rosła.
Sprzedaż w social mediach nie odbywa się poprzez zarzucanie odbiorców dużą ilością przypadkowych treści, w nadziei, że zaangażują się i doprowadzą do zakupów.
Naucz się
planować i budować content,
na którym będziesz bazować cały rok.
Tak aby, twoje treści wciąż
były świeże i interesujące.
? Nie masz motywacji, a pisanie/mówienie nie jest twoją mocną stroną? Mimo tego możesz tworzyć świetny content! #ToSięRobi
Szkolenie online odbędzie się we wtorek, 24 października o godzinie 18:00. Limitowana liczba miejsc ze względu na sesję Q&A – będzie nas mniej, żebym osobiście mogła odpowiedzieć na wszystkie twoje pytania.
Skorzystajmy z mojej autorskiej strategii Amazonki.
Pokażę ci, które zagadnienia są interesujące i jak wyprowadzić z nich tematy, a następnie treści, które zaangażują odbiorców na dłuższy czas.
Po tej części szkolenia: Stworzysz ramowy harmonogram treści na cały rok w niecałą godzinę!
02
Tworzymy treści
i szlifujemy warsztat
Poznasz 6 etapów na drodze klienta i odpowiednie rodzaje treści na każdym z nich
Sprawdzony schemat posta sprzedażowego
2 proste schematy postów na dużą ilość reakcji
Po tej części szkolenia: Twój content nareszcie interesuje odbiorców, skłaniając ich do konkretnej akcji.
03
Sprytne sposoby na content
Zoom in – zoom out – jak z jednej produkcji zrobić content na miesiąc
Recycling – jak to robić z głową i dobrym efektem
04
Chat GPT i AI
jak korzystać?
Jak pisać prompty, żeby otrzymać wartościową odpowiedź
Jak nie zatracić własnej tożsamości i uniknąć „przeciętności”
05
Oferta i bonusy
Podczas szkolenia otrzymasz ofertę na mój wyjątkowy kurs online, w którym zgromadziłam całą swoją wiedzę na temat skutecznego contentu – oferta będzie dostępna tylko dla uczestników.
Czekają też na ciebie specjalne bonusy!
06
Limitowana sesja Q&A
Odpowiem na wszystkie pytania dotyczące tworzenia zawsze aktualnego contentu dla twojej marki.
√ Jestem mentorką marketingu, √ właścicielką agencji marketingowej Lenart Interactive, √ członkinią Lady Business Club, √ założycielką społeczności i grupy na Facebooku „OdWażne w Biznesie”.
Od 2008 roku prowadzę szkolenia i warsztaty otwarte dla firm z obszaru strategii marki, social mediów, copywritingu, social wideo.
√ Nagrywam podcast Mentorka Marketingu.
Pomagam osobom prowadzącym biznesy usługowe w przyciąganiu nowych klientów poprzez prowadzenie skutecznych działań marketingowych – bez popełniania błędów i marnowania czasu.
Poznaj opinie uczestników moich kursów:
Damian Zawadzki Akademia Ubezpieczeń
Ewa Kazimierczak Fundacja Każdy Ważny
Małgorzata Warda Warda & Partners
Sylwia przeprowadziła dla mojego zespołu serię szkoleń z zakresu strategii marki i social sellingu. Nasza branża nie wy dawała nam się „socialowa”. Mimo wszystko chciałyśmy być blisko klientów. Na co dzień nie nagrywałyśmy wideo, dzięki Sylwii zaczęłyśmy.
Anna Gembicka-Wilk
właścicielka biura rachunkowego
Po założeniu własnej działalności czułam się zagubiona. Miałam dobrą ofertę, wiedziałam do kogo kieruję swoje usługi mimo wszystko sprzedaż nie szła. I tu pojawiła się Sylwia. Opracowałyśmy strategię marki, określiłyśmy filary komunikacji, dostałam zestaw wskazówek dotyczących tworzenia treści. Teraz działam sama, publikuję, buduję relacje z klientami. Zyskałam swobodę, a moja marka w końcu ma moc.