Kto powinien realizować marketing w firmie?

Kto powinien robić marketing w firmie?

W powakacyjnym odcinku rozmawiam z kolegą po fachu.Szymon Paroszkiewicz – założyciel Agencji Green Parrot, w której od początku odpowiada przede wszystkim za strategię. Łączy pomysły na innowacyjną komunikację z najnowszymi możliwościami technologicznymi. Pasja do marketingu i technologii zaowocowała założeniem Develtio (software) oraz Finderstand (chatboty/NLP)
Z wykształcenie psycholog, przez kolegów uznany za niepoprawnego wizjonera.

Własny dział marketingu, agencja marketingowa czy może jakaś nowa elastyczna formuła?
Na co warto zdecydować się delegując działania brandingowe czy komunikacyjne?
Kto wyznacza rolę marketing?
Jak odróżnić bulshit marketingowy od wartościowych narzędzi?
Na czym polega formuła współpracy Agency On Demand?

Jeśli jesteś szefem marketingu lub realizujesz działania marketingowe i szukasz efektywnych pomysłów na egzekucję, to nasza rozmowa powinna dostarczyć sporo inspiracji.

Napisz do mnie i daj znać, czy Ci się podobało,

albo co warto zmienić.

Będę wdzięczna za Twój feedback:

sylwia@lenartinteractive.pl

Nie odchodź z pustymi rękami!
Odbierz DARMOWY E-BOOK

"Sprawdź czego brakuje na Twoim fanpage?"

Poradnik dla prowadzących fanpage marki osobistej i firmy.