Przewidywania na rok 2020 nie sprawdziły się. Wszelkie plany wzięły w łeb już w marcu 2020, kiedy do Polski dotarła pandemia. Świat zewnętrzny stał się niebezpieczny i nieprzewidywalny, za to zadomowiliśmy się w Internecie.
Konieczność izolacji spowodowała, że szybko nauczyliśmy się korzystać się z platform do komunikacji i robić jeszcze więcej zakupów online.
Wiele osób właśnie teraz odkryło potencjał jaki daje korzystanie z „nieograniczoności Internetu”.
Chcesz poznać więcej trendów
i dowiedzieć się, jak je praktycznie zastosować w swojej firmie?
Zajmuje się budowaniem marek oraz strategii komunikacji.
Jej specjalność to kreowanie wizerunku marki w Internecie przy aktywnym wykorzystaniu mediów społecznościowych i treści wartościowych dla klientów.
Marki osobiste są jeszcze ważniejsze niż były. Empatia konsumencka staje się kluczowym wyznacznikiem innowacji w firmie. Zwinność i elastyczność króluje w strategiach.
Koniec końców, musisz jednak wdrożyć pomysły, żeby zobaczyć jakikolwiek efekt.
I o tych narzędziach, algorytmach i kanałach będę mówić przez 1,5 godz.!
Na koniec planuję sesję Q&A, podczas której odpowiem na każde pytanie
uczestników.
Dołącz do webinaru i dowiedz się jak poukładać kanały komunikacji z klientami w 2021 roku 🙂