#12 Jak budować rozwojowe marki?

Jak budować rozwojowe marki?

Jaką funkcję pełnią dziś marki? Jak wpływają do doświadczenie konsumentów. O wyzwaniach współczesnego pozycjonowania i brandingu rozmawiam z Markiem Gonsiorem, doradcą marki, niezależnym konsultantem. Został doceniony m.in. tytułem Dyrektora Marketingu Roku oraz nagrodą w kategorii “Wysoka efektywność – Sales & Marketing Director” w tym samym konkursie. Dzieli się wiedzą i doświadczeniem.

Szukaliśmy odpowiedzi na pytania:

  1. Czym jest dzisiaj marka dla konsumenta?
  1. Doświadczenie marki – czym jest? O co marketerzy muszą zadbać?
  1. Wyróżnij się albo zgiń – w jakich aspektach jest to prawda, a kiedy nie?
  1. Pozycjonowanie marki – od czego zacząć kiedy firma bierze na tapet strategię marki?
  1. Branding przechodzi transformację. Ludzie chcą wiedzieć więcej o markach, jak wpływają one na otoczenie.
  1. Co w przypadku małych firm, gdzie popełniają najczęstsze błędy?

Brand powinien stać się częścią kultury firmy. Dzisiaj marki odchodzą od tworzenia sloganów marketingowych, jako sztucznych haseł. Idą w prawdę i spójność. Jednym słowem pokazują wartości, które są zbieżne ze światem klienta.

Marka możesz obserwować na LinkedIn, do czego zachęcam –  https://www.linkedin.com/in/marekgonsior/

Książki, które polecamy w podcaście to:

Byron Sharp, „Jak marki rosną, czego marketerzy nie wiedzą.”

Jack Trout, „Pozycjonowanie, bitwa o twój umysł.”

Napisz do mnie i daj znać, czy Ci się podobało, albo co warto zmienić.

A może podpowiesz, jaki rozmówca czy rozmówczyni mówi ciekawie na temat szeroko pojętego marketingu.

Będę wdzięczna za Twój feedback: sylwia@lenartinteractive.pl

Podając swój email wyrażasz zgodę na otrzymywanie newslettera, informacji o nowych artykułach, produktach i usługach Mentor Marketingu. Zgodę można w każdej chwili wycofać, a szczegóły związane z przetwarzaniem twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.​