#8 Jak skorzystać z mentoringu w rozwoju biznesu? | Małgorzata Warda

Jak skorzystać z mentoringu w rozwoju biznesu?

Małgorzata Warda,

Konsultant, certyfikowany mentor EMCC, wykładowca, trener i sparring partner.
Posiada ponad 20 lat praktycznego doświadczenia w sprzedaży, marketingu, zarządzaniu zespołami, projektami oraz organizacjami na rynkach B2B i B2C, w tym także w koncepcie omnichannel. Przeszła przez wszystkie szczeble w sprzedaży. Doświadczenie zdobywała w dużych korporacjach.

Obecnie pracuje jako konsultant w zakresie strategii biznesowych i komercjalizacji projektów, mentor oraz trener biznesu. Współpracuje zarówno z dużymi korporacjami, średniej wielkości przedsiębiorstwami jak i start-upami.

Prowadzi mentoring biznesowy i menadżerski, jest sparring partnerem dla kadry zarządzającej. W ramach Fundacji Liderek Biznesu prowadzi mentoring menadżerski.

O czym rozmawiam z Gosią:
1. Mentoring – co to za forma wsparcia?
2. Czym się różni mentoring od coachingu?
3. Jak to jest teraz podczas alienacji/pandemii- czy to jest dobra metoda rozwojowa?
4. Jak znaleźć mentora? Na co zwrócić uwagę poszukując mentora dla siebie?
5. Czy mentoring może być pomocny w rozwoju własnej firmy?
6. Jakie efekty można mierzyć?

Sprawdź ofertę Małgosi Wardy na www.wardateam.com
Lub zajrzyj na Linkedin https://www.linkedin.com/in/malgorzata-warda/

Napisz do mnie i daj znać, czy Ci się podobało, albo co warto zmienić.

A może podpowiesz, jaki rozmówca czy rozmówczyni mówi ciekawie na temat szeroko pojętego marketingu.

Będę wdzięczna za Twój feedback: sylwia@lenartinteractive.pl

Podając swój email wyrażasz zgodę na otrzymywanie newslettera, informacji o nowych artykułach, produktach i usługach Mentor Marketingu. Zgodę można w każdej chwili wycofać, a szczegóły związane z przetwarzaniem twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.​