#7 Jak wykorzystać archetypy do budowania marki?

Jak wykorzystać archetypy do budowania marki?

Rozmawiam z Gabrielą Borowczyk.

Jest czarodziejem, twórcą i mędrcem. Chodzi oczywiście o archetypy jej marki. Rozpowszechniła flipowanie, jest autorką Kart Archetypów Marki i współautorką Kart Opowieści i Kart Transformacji. Do życia i pracy regularnie dodaje szczyptę humoru. I ma Zawsze mazaki w torebce.
Mowa o moim dzisiejszym gościu – Gabrieli Borowczyk.

Rozmowa bardzo energetyczna. Starałam się wykorzystać możliwość rozmowy by zgłębić temat, szczególnie kiedy budujesz i rozwijasz markę osobistą.

Dla tych z Was, dla których temat archetypów jest całkowicie nowy,
Przygotowałam opis, który najbardziej mnie przekonuje.

Archetyp to pierwotny wzorzec, prawzór osobowości. Koncepcja archetypów została opracowana przez C.G.Junga i tak weszła do psychologii, później do marketingu i brandingu.

Archetypy pozwalają odkrywać naszą OSOBOWOŚĆ.

Określenie archetypów marki pozwoli Ci określić m.in.:

  • Jakie emocje chcę wywoływać u odbiorców? (ekscytacja czy spokój?)
  • Czym się wyróżniam? (jakością, ceną, produktem?)
  • Jaki charakter i osobowość do mnie pasuje? (rozrywkowa czy poważna?)
  • Jak się zachowuję? (spokojnie czy dynamicznie?)
  • Jaki mam wpływ na innych? (inspiruję czy uspokajam?)
  • Jakie mam relacje z innymi? (jestem kumplem czy doradcą?)

Archetypów jest 12. Czasami dochodzi trzynasty – Matka Ziemia.

Mapa archetypów

Informacje znajdziecie także na stronie internetowej Gabrysi: https://flipowanie.pl

Zapraszam Cię do wysłuchania naszej rozmowy:

  1. Co to są te archetypy?
  2. Ile archetypów mogę mieć jako marka osobista?
  3. Jak taką wiedzę o archetypach mogę wykorzystać w komunikacji marki?
  4. A jak oddzielić własne przekonania od tego, jaki archetyp ma mieć firma?
  5. Jak zaprząc archetypy do budowania opowieści o marce?

Jeśli chcecie pogłębić temat to zachęcam do obserwowania Gabrieli W social mediach:

https://www.facebook.com/borowczykbaba

https://www.instagram.com/flipowanie/?hl=en

https://www.linkedin.com/in/gabriela-borowczyk-55558126/

 

A ja pięknie dziękuję Ci, że jesteś tutaj i słuchasz podcastu Mentor Marketingu.

Mam nadzieję, że jest to dla Ciebie inspirujący czas.

 

Zapraszam Was także na kwietniowe szkolenia:

Facebook Marketing – https://mentormarketingu.pl/szkolenie-facebook-marketing/

Menedżer reklam – https://mentormarketingu.pl/szkolenie-menedzer-reklam/

 

Dla słuchaczy mentora marketingu specjalny kod rabatowy 6%,

kod: podkast06

Niech zasięgi nam rosną ?

Napisz do mnie i daj znać, czy Ci się podobało, albo co warto zmienić.

A może podpowiesz, jaki rozmówca czy rozmówczyni mówi ciekawie na temat szeroko pojętego marketingu.

Będę wdzięczna za Twój feedback: sylwia@lenartinteractive.pl

Podając swój email wyrażasz zgodę na otrzymywanie newslettera, informacji o nowych artykułach, produktach i usługach Mentor Marketingu. Zgodę można w każdej chwili wycofać, a szczegóły związane z przetwarzaniem twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.​