#6 Jak projektować usługi, które pokochają klienci?

Jak projektować usługi, które pokochają klienci?

Moim gościem w tym odcinku podkastu jest Wojtek Ławniczak, założyciel Very Human Services.

Wojtek moderuje procesy innowacji, projektuje usługi, tworzy strategie i modele biznesowe w oparciu o podejście human-centred. Doradza w rozwoju międzynarodowym grupom kapitałowym, firmom, miastom i regionom. Specjalizuje się w tematach związanych z innowacją, strategią, zarządzaniem designem.

Nasza rozmowa skupiła się wokół projektowania usług i poszukiwania nowych modeli biznesowych w tych niepewnych czasach.

W podkaście posłuchasz także o tym:

  • Jak zmieniły się potrzeby klientów w pandemicznym świecie?
  • Na co firmy powinny zwrócić uwagę w obsłudze klienta?
  • Od czego zacząć projektowanie usług?
  • Czy szanse leżą tylko w nowoczesnych technologiach?
  • Customer journey czyli jak podejść do układania mapy podróży klienta?
  • Czy doświadczenie klienta to nowy branding?

 

Zachęcam także do posłuchania podcastu Stacja Innowacja, który Wojtek prowadzi wspólnie z żoną Izą Ławniczak:

Bardzo Wam dziękuję, że jesteście ze mną już po raz szósty. Podobno od siedmiu odcinków można mówić, że kanał ma szansę przeżyć i się rozwijać. Tak, mam już nagrane dwa kolejne odcinki.

Zapraszam Was także na kwietniowe szkolenie

Facebook Marketing

Dla słuchaczy mentora marketingu specjalny kod rabatowy 6%, kod: podkast06

Niech zasięgi nam rosną 🙂

Napisz do mnie i daj znać, czy Ci się podobało, albo co warto zmienić.

A może podpowiesz, jaki rozmówca czy rozmówczyni mówi ciekawie na temat szeroko pojętego marketingu.

Będę wdzięczna za Twój feedback: sylwia@lenartinteractive.pl

Podając swój email wyrażasz zgodę na otrzymywanie newslettera, informacji o nowych artykułach, produktach i usługach Mentor Marketingu. Zgodę można w każdej chwili wycofać, a szczegóły związane z przetwarzaniem twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.​