Moim gościem w tym odcinku podkastu jest Wojtek Ławniczak, założyciel Very Human Services.
Wojtek moderuje procesy innowacji, projektuje usługi, tworzy strategie i modele biznesowe w oparciu o podejście human-centred. Doradza w rozwoju międzynarodowym grupom kapitałowym, firmom, miastom i regionom. Specjalizuje się w tematach związanych z innowacją, strategią, zarządzaniem designem.
Nasza rozmowa skupiła się wokół projektowania usług i poszukiwania nowych modeli biznesowych w tych niepewnych czasach.
W podkaście posłuchasz także o tym:
- Jak zmieniły się potrzeby klientów w pandemicznym świecie?
- Na co firmy powinny zwrócić uwagę w obsłudze klienta?
- Od czego zacząć projektowanie usług?
- Czy szanse leżą tylko w nowoczesnych technologiach?
- Customer journey czyli jak podejść do układania mapy podróży klienta?
- Czy doświadczenie klienta to nowy branding?
Zachęcam także do posłuchania podcastu Stacja Innowacja, który Wojtek prowadzi wspólnie z żoną Izą Ławniczak:
Bardzo Wam dziękuję, że jesteście ze mną już po raz szósty. Podobno od siedmiu odcinków można mówić, że kanał ma szansę przeżyć i się rozwijać. Tak, mam już nagrane dwa kolejne odcinki.
Zapraszam Was także na kwietniowe szkolenie
Dla słuchaczy mentora marketingu specjalny kod rabatowy 6%, kod: podkast06
Niech zasięgi nam rosną 🙂