#3 Biznes na kobiecych zasadach I Emilia Bartosiewicz – Brożyna

Biznes na kobiecych zasadach I Emilia Bartosiewicz – Brożyna

Biznes na kobiecych zasadach.

Emilia słucha swojej intuicji, żyje w zgodzie ze sobą i bardzo ceni równowagę w życiu prywatnym i zawodowym. Kiedyś myślała, że sukces w biznesie to konieczność zbudowania potężnego przedsiębiorstwa, dziś wie, że gdy zrzuca się z siebie presję sukcesu za wszelką cenę, można cieszyć się z tego, co się ma..

Ekspert osobistego PR w sieci. Założycielka i Prezes klubu Lady Business Club Twórczyni i redaktor naczelna portalu (www.ladybusiness.pl). Pomysłodawczyni plebiscytu dla kobiet Lady Business Awards (www.ladybusinessawards.pl)

Rozmowa z Emilią miała krążyć wokół budowania rozpoznawalności w sieci, ale poszła znacznie głębiej.

Posłuchacie m.in.:

  • Dlaczego warto budować markę eksperta w sieci?
  • Jak budować rozpoznawalność w Internecie i nie być anonimowym?
  • Dlaczego kobiety mają tyle oporów, aby otwarcie mówić o sobie ekspert?
  • Czy słowa mają znaczenie?
  • Czy jest miejsce na intuicję i miłość w biznesie?
  • Jakie wewnętrzne przekonania ograniczają kobiety w pokazywaniu swoich osiągnięć?
  • Na czym polega budowanie własnej społeczności?
  • Skąd brać odwagę i motywację?

Jeśli jesteś kobietą prowadzącą biznes lub zarządzającą min. 2 lata,

To koniecznie sprawdźcie jak działa Lady Bussines Club

https://ladybusiness.pl

Książka, o której mówi Emilia to „Zacznij myśleć jak mnich”, Jay Shetty.

 

Jeśli chcesz prowadzić biznes na własnych zasadach, i potrzebujesz

wskazania drogi i wsparcia w komunikacji marki skorzystaj

z konsultacji marketingowych: https://mentormarketingu.pl/konsultacje/

Napisz do mnie i daj znać, czy Ci się podobało, albo co warto zmienić.

A może podpowiesz, jaki rozmówca czy rozmówczyni mówi ciekawie na temat szeroko pojętego marketingu.

Będę wdzięczna za Twój feedback: sylwia@lenartinteractive.pl

Podając swój email wyrażasz zgodę na otrzymywanie newslettera, informacji o nowych artykułach, produktach i usługach Mentor Marketingu. Zgodę można w każdej chwili wycofać, a szczegóły związane z przetwarzaniem twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.​