„Social media są kluczowym miejscem do działań
marketingowych w 2022 roku”
To nie koniec.
Zmiany w algorytmach, ograniczenia w personalizowaniu reklam,
całkowita zmiana zasad funkcjonowania googlowych cookiesów i…
…większa świadomość cyfrowego dobrostanu ludzi.
Do e-booka nagrałam także wersję audio,
do łatwego i wygodnego słuchania.
72 strony e-booka
w formacie pdf, mobi i epub
50 minut audiobooka
w formacie mp3
Szukasz konkretów?
Masz dość wodolejstwa i obietnic w stylu
„zdobyłem 1000 fanów w godzinę” dzięki tajnym metodom.
W tym e-booku zawarłam same konkrety – poparte
5-letnim doświadczeniem pracy w social mediach.
Znajdziesz tu screeny z fanpage’a i przetestowane metody.
Pokazuję aktualny interfejs administratora.
Ale uwaga – jeśli szukasz trików i sztuczek, to nie jest materiał dla Ciebie.
Ta wiedza to baza do solidnej pracy, gdzie w centrum stoi klient
i zapewnienie jego potrzeb.
Jeśli się do niej zastosujesz i wypełnisz treścią,
to podniesiesz efektywność swoich działań co najmniej
o kilkadziesiąt procent, nie tylko na Facebooku.
25 zasad
zwiększających
skuteczność działań Fb
12 narzędzi i funkcji
do wdrożenia, aby
przyciągać uwagę do swoich treści
22 metody
na setki
komentarzy pod postami
Checklistę
z 25 sposobami
wywołania konkretnych
reakcji
∙ 2 najnowsze formaty postów, które zaskoczą Twoich odbiorców
∙ 6 najbardziej pożądanych formatów treści w 2022, i to nie tylko na Facebooku
∙ 2 podpowiedzi personalizacji wiadomości w Messengerze
∙ 3 bezpłatne sposoby pozyskiwania fanów i obserwatorów
∙ 4 atrakcyjne szablony ułożenia zdjęć w poście
∙ Automatyzacja na najczęściej zadawane pytania
∙ 5 funkcji i 2 układy menu, które sprawią, że fanpage będzie wyglądał jak kompletna strona informacyjna
∙ 2 bezpłatne aplikacje do montażu wideo, stories i rolek
∙ Sposób na wykorzystanie systemu reklamowego
do uatrakcyjnienia twojego contentu, o którym nie wiedziałeś.
∙ Funkcję do zaplanowania postów i stories na kilka tygodni do przodu.
∙ 4 narzędzia ułatwiające codzienną pracę z Facebookiem i Instagramem
Jeśli wierzysz, że bez płatnej reklamy nie uda Ci się na Facebooku, to ten e-book jest również dla Ciebie. Post reklamowy będzie miał lepsze wyniki wtedy, kiedy sprawdzi się organicznie. Organic is first.
Wszystkie zawarte zasady i metody stosuję w codziennej praktyce. Uzyskuję dzięki temu wzrost zaangażowania liczony nierzadko w setkach procent miesiąc do miesiąca. Uwaga! Te wyniki robimy także na niewielkich fanpage’ach 500 – 3500 odbiorców. Być może i Twój taki jest?
Postanowiłam całkowicie zdjąć z twoich barków
ryzyko i daję Ci aż 30 dni na zapoznanie się
z materiałem.
Jeśli uznasz, że to nie jest dla Ciebie,
wyślij maila na wsparcie@mentormarketingu.pl,
a my natychmiast wyślemy Ci zwrot pieniędzy!
Nie wiem czy e-book 25 sposobów na Facebook Marketing jest dla Ciebie. Zupełnie nie znam Twojej sytuacji.
Ani tego, dlaczego pojawiłaś/eś się na tej stronie..
W najlepszym scenariuszu uznasz ten zakup, za świetną inwestycję w social media i swój biznes. I poczujesz ulgę, że wreszcie masz jasność w temacie.
W najgorszym scenariuszu:
• Pobierasz materiały z kursu (pdf i audio)
• Pozyskujesz wiedzę o taktykach i rozwiązaniach
• i częściowo (lub w całości) wykorzystujesz ją na swoim fejsbuku
Ale ostatecznie decydujesz, że to nie to i robisz zwrot.
My oddajemy pieniądze, a materiały zostają i tak z Tobą na zawsze.
W obu scenariuszach coś zyskujesz.
Jedyny scenariusz, który gwarantuje że nic się nie zmieni, to zamknięcie teraz tej strony.
√ Skrypt – 25 skutecznych sposobów na Facebook Marketing – pdf
√ Audio – 25 skutecznych sposobów na Facebook Marketing – mp3
√ #Bonus 1 – 50 inspirujących pomysłów na posty brandingowe, sprzedażowe, eksperckie, informacyjne, lifestylowe – pdf
√ #Bonus 2 – Checklista – 3 poziomy motywacji klienta – pdf
√ #Bonus 3 – 4 Skuteczne Techniki budowania społecznego dowodu słuszności i wiarygodności Twojej marki – pdf
Sylwia Dębowska-Lenart, Mentor Marketingu,
jestem właścicielką Agencji Reklamowej Lenart Interactive.
I tak jak Ty pracuję stale nad tym, aby moja komunikacja w social media była efektywna i skuteczna.
Moja specjalność to budowanie marek w Internecie przy aktywnym
wykorzystaniu mediów społecznościowych i treści wartościowych dla klientów.
Prowadzę grupę fejsbukową Odważne w Biznesie. Szkolę, doradzam i wspieram przedsiębiorców i marketerów, którzy samodzielnie chcą realizować skuteczną komunikację. Na koncie mam ponad 1200 godzin szkoleniowo – doradczych.
Otrzymałam wyróżnienie Lady Business Club za podnoszenie świadomości klientów w budowaniu marki w social mediach i wspieranie przedsiębiorców na lokalnym rynku.
Zapraszam się do podcastu Mentor Marketingu.
Tak, nasz system płatności online zawiera większość dostępnych możliwości, np. karta lub blik.
Tak, każdy kto kupi e-book otrzyma dowód zakupu w postaci faktury, na podstawie danych wpisanych przy zamówieniu.
Zaraz po zakupie otrzymasz maila z dostępem do panelu Klienta, w którym będą czekały na Ciebie wszystkie zamówione produkty i bonusy.
To zależy jak szybko wygospodarujesz czas na zapoznanie się z e- bookiem. Przeczytanie, rozpisanie pomysłów wypracujesz w jeden weekend. Następnie wdrożenie pomysłów do swojego fanpage. 30 minut dziennie pracy w nowy sposób, zgodny ze wskazówkami, w ciągu miesiąca całkowicie zmieni jakość Twojej firmowej strony.
Po prostu wyślij maila na adres: wsparcie@mentormarketingu.pl,
w temacie napisz ZWROT, a my w ciągu 7 dni zwrócimy środki i zamkniemy Twoje konto wiedzy na naszej platformie.
Nie ma żadnych dodatkowych kosztów, poza ceną którą widzisz przy produkcie.
Będę szczera. Ja zrobiłam co mogłam – podałam Ci na tacy wiedzę, którą Ty przepuść teraz przez swoją markę, w odniesieniu do własnych klientów i możliwości (np. sesja foto czy wideo). Szacując na podstawie pracy z klientami, mogę śmiało powiedzieć, że wyniki nowej jakości komunikacji będziesz widzieć już po publikacji pierwszych postów. Jednak pamiętaj, że tu nie ma skrótów. Działaj systematycznie i patrz długofalowo, a efekty biznesowe będą lepsze.
Zdecydowanie posiadanie wiedzy i wskazówek z ebooka na początku drogi pozwoli Ci na lepsze zrozumienie istoty tej platformy i trafniejsze przygotowanie strategii budowania i skalowania marki.
Nie wiem. Jeśli jesteś pasjonatem i do tego profesjonalnie zajmujesz się social mediami, być może znasz rozwiązania o których piszę. Ebook czytało kilku marketerów i oceniło ten materiał jako wartościowy, syntetyczny i inspirujący. Tą decyzję musisz podjąć sam/a.
Tak są 2 rzeczy, o których powinieneś wiedzieć, i które mogą (ale nie muszą) być dla Ciebie wadami:
– Tu nie znajdziesz gotowców w stylu – zrób te 3 rzeczy, a klienci pójdą za Tobą jak zahipnotyzowani. To rzetelny materiał z wiedzą, technikami i inspiracjami, które pomogą zobaczyć szerszy obraz i zbudować skuteczną strategię treści.
– Zastosowanie nowych formatów wymaga gotowości do testowania. Jeśli nie chcesz nic zmieniać, nie skorzystasz z tej wiedzy.
Oczywiście, że możesz – ale odpowiedź masz w pytaniu.
Gdybyś odpowiednio długo szukał/a po Internecie, wiedział/a gdzie szukać i wiedział/a to, czego nie wiesz, że nie wiesz, to może uzbierałbyś z 30% tego, co znajdziesz wewnątrz e-booka.